poniedziałek, 27 lipca 2015

Różowo...

Różowo się u mnie zrobiło zarówno za sprawą koloru, jak i motywu.
Wybrałam ten kolor na rocznicową zabawę u Danutki .
Nie jestem jakąś wielką wielbicielką tego koloru, ale w niewielkich ilościach mile widziany.
Za to w ogrodzie róż u mnie króluje, mam wiele kwiatów kwitnących w tym kolorze.
Jako, że ciągle jestem w fazie ukośnikowej, to powstała oczywiście bransoletka.
Wzór zaczerpnięty stąd .


Wzór na 15 koralików w rzędzie.


Okazało się, że nie mam odpowiedniej wielkości końcówek do wklejenia i musiałam trochę pokombinować. Ale efekt nawet mi się podoba.


I jeszcze na "maleńkim" kwiatku lilii.




Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze!!!

15 komentarzy:

  1. Piękna. Fajny pomysł ze wstążką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko wspaniale wyszła ta bransoletka ,a kolorki też takie bardzo radosne .
    Myślę że wstążka też może pełnić funkcję zapięcia i do tego jest dekoracyjna .
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, taka delikatna :) I świetnie się prezentuje na tej lilii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka :) Kwiaty wyszły rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się wstążka w roli zapięcia :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna taka subtelna przez te kolorki i to zapięcie wstążkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatna, piękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna ta bransoletka, taka dziewczęca, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta bransoletka! Delikatna i kolorki - super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoleta! Bardzo podoba mi się ten motyw, nie łatwo taki zrobić. Przynajmniej mnie:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, rewelacyjnie prezentuje się w tym słonecznym świetle! Pozdrowionka, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna bransoletka, idealna na letnie dni. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna co do zapięcia to okazuje się, że potrzeba matką wynalazków, dzięki tej wstążce bransoletka tylko zyskała:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wstążką wygląda tak delikatnie, urocza jest:)

    OdpowiedzUsuń