piątek, 14 sierpnia 2015

Szydełkowa kulka (nr 1)

To właśnie po to uczyłam się ukośnika.
Żeby wreszcie zrobić szydełkową kulkę, którą gdzieś kiedyś zobaczyłam i się zachwyciłam. To nie znaczy, że ukośniki mi się nie podobają, uwielbiam je, zwłaszcza te grube w kolorowy kwiatowy wzór, ale motywacją była kulka. 
W porównanie z pierwszym ukośnikiem zrobienie jej było łatwe i przyjemne, ale też wzór, jaki robiłam wyklucza praktycznie pomyłkę.
Koraliki Toho 11o w kolorze szarym i brzoskwiniowym, w środku 20 mm kulka, nici do jeansu i świetny tutorial (klik)
Satysfakcja po jej skończeniu - bezcenna :)




 
Kolory szary z brzoskwinią pasują do sierpniowej zabawy u Danutki


I jeszcze wspomnienie z ogrodu. 
Wspomnienie, bo zdjęcie robione jeszcze przed upałami, teraz nie bardzo jest co uwiecznić.


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze!

32 komentarze:

  1. Piękna kulka i zapewne pracochłonna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem co czułaś. Frustracja sięgała zenitu, aż się udało. Moja pierwsza kulka ukośna była zrobiona tym samym wzorem. Śliczny wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podziwiam cierpliwośc w wykonaniu takiego dzieła, ale warto było bo efekt jest porażający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca, namęczyłaś się przy zrobieniu tej kulki, ale efekt jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kulka w super kolorkach faktycznie zachwyca aż chciałoby się mieć taki fajny wisior pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kulka :) Też bym była dumna z takiego dzieła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj podoba mi sie i to bardzo:)
    Jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna taka bardzo dekoracyjna ... super wyglada na łańcuszku a kolorki też w sam raz dobrałaś ... gratuluję Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja zazdroszczę tej satysfakcji ślicznie ci wyszła :) Ja nadal o niej myślę ale kiedys tę kulkę w końcu ogarnę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kula! Cudownie stonowane kolory!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm...... śliczna jest ta kuleczka i jeszcze z dodatkiem szarego to już dopełnienie wszystkiego :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniasta :-)
    szary pięknie się mieni..
    lubie takie biżutki

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i na pewno pracochłonna,ponawlekać te koraliki i w ogóle:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam pojęcia co to jest ukośnik ale jeżeli za jego pomocą tworzy się takie dzieła to chyba fajnie go znać
    kula po prostu przepiękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mnie zatkało z wrażenia,zachwycająca...........

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kulka! nie starczyłoby mi cierpliwości w nawlekaniu tych maleńkich koralików...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zawieszka. Podziwiam za cierpliwość nawlekania tych koralików.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna praca i wymagająca cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ślicznie! Bardzo starannie wykonana a kolory ślicznie dobrane.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kula:) Super, że dałaś link do kursiku:) Jest szansa, że chwycę za szydełko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna zawieszka, jestem pod wrażeniem wykonania takiej ozdoby :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotko kula cudna ,jak marzenie .Mam nadzieję ,że kiedyś nauczę się robić takie cuda z koralików,bo możńa czarować tak ślicznie jak Ty to zrobiłaś .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta kulka, niestety technika całkowicie mi obca więć pozostaje podziwiać , a jest co !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powrócić do robienia kul na szydełkach, bo ta radość po skończeniu pracy i koralikowe małe dzieło jest rzeczywiście bezcenne!
    A te dwa kolory świetnie ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna ta kulka. Też bym sobie taką zrobiła, ale chyba nie dojrzałam jeszcze do niej i nadal wydaje mi się trudna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam, że dopiero teraz zaglądam do brzoskwiniowego postu :)
    Zrobienie kulki wydaje mi się niełatwym zadaniem. U Ciebie wygląda ona prześlicznie - jeszcze te dwa kolory koralików... Super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń