środa, 4 marca 2015

Wiosennie...

Kocham kolor zielony!
Czasami czuję, że już mi się znudził, że już wystarczy i przerzucam się na coś innego, ale zawsze do niego wracam.
Noszę zieloniutkie ciuszki, ale najbardziej lubię jego naturalna wersję w postaci mojego ogrodu. Nawet trawę pokornie wykoszę, żeby móc wyjść rano z kawką na ławkę i wypić ją w towarzystwie zielonych listków (aby do lata ).
Dlatego, gdy zobaczyłam zielony kolor u Danusi , postanowiłam nie zwlekać.


Wymyśliłam, zrobiłam, rzuciłam żabce na pożarcie.
Pomysł mam albo od razu i wtedy warto robić, albo długo coś wymyślam i wtedy to jest jakieś wymęczone i na siłę. Czasami pomimo fajnego pomysłu zabraknie czasu, by go zrealizować, więc zabrałam się szybko do pracy, żeby nie być ostatnią.
I tak powstał komplecik łączący dwie techniki: filcowanie i beading. Filcowa broszka z dodatkiem czesanki jedwabnej ozdobiona koralem, howlitem i koralikami Toho oraz koralikowa bransoletka urozmaicona filcowymi kulkami.



 Całość zielona z kroplą turkusu, co jest jednocześnie odpowiedzią na pytanie jaki kolor pasuje do seledynowego. W wersji ubraniowej lubię łączyć zielenie z bezpieczniejszą szarością.





Serdecznie witam nowe obserwatorki i baaaaardzo dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami.
Pozdrawiam wszystkich niestety znów zimowo. Chociaż spadające właśnie za oknem wielkie płatki śniegu są urocze, to zdecydowanie wolę wiosnę :)

70 komentarzy:

  1. Fajny zestaw. Podoba mi się połączenie bransoletki z filcowymi kulkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna broszka, piękna robota, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Techniki całkowicie mi obce, ale widać warte uwagi bo dają śliczne efekty. Broszka jest cudna , taka bardzo oryginalna . Będzie fajnie wyglądać na Twoich turkusach :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet, broszka super! Podziwiam umiejętność robienia takich przestrzennych kwiatów z filcu, pięknie wyglądają!
    I jestem jak najbardziej na tak dla Twojej propozycji turkusu do seledynu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda razem bransoletka z koralików i filcowe kuleczki. Zachwycam się broszką. Kapitalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło cudeńko. Pięknie układają się kolory w broszce i w kulkach. Połączenie filcu i koralikowego sznura bardzo pomysłowe. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw biżuterii też lubię zielony i do tego ta plamka turkusu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko jak miło,że jesteś w tym miesiącu z nami.Twoja broszka wygląda fajnastycznie i pięknie do niej pasują te malutkie koraliki.
    Bardzo lubię filcowe prace,choć technika jest mi obca i nie mam czasu się za nią zabrać a bardzo bym chciała.
    Ogólnie wyszło super ,zielono i coś takiego cieszy me oczęta.Połączenie z plamką turkusu jest bardzo trafne i też uważam ,że idelanie do siebie pasują.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny filcowo-koralikowy komplecik :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony komplet ładniutki. Nie pokusiła bym się o połączenie filcu z koralikami, a tu proszę powstał śliczny duet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię łączyć różne techniki, a filc z koralikami to już szczególnie :)

      Usuń
  11. Piękny komplet, broszka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny zestaw! :) Śliczne odcienie zielonego i fajnie wykonane. :) Bardzo mi się kształt podoba broszki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham zielony :) twoja broszka jest cudowna, ten odcień zieleni bardzo lubię, zwłaszcza w połączeniu z turkusem :) idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kwiat,bardzo podoba mi jego środek dodaje mu charakteru ,choć sam kwiat w sobie już jest bardzo interesujący :)) Także ciekawie wyglądają przenikające się jaśniejsze i ciemniejsze zielenie z dodatkiem turkusu. Zieleń bransoletki przypomina mi takie zielone gąsieniczki i pąki drzew:))) Bardzo fajny pomysł z doczepieniem kuleczek .Komplecik bardzo wiosenny :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny komplet!:-) podziwiam wspaniały pomysł i genialne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny komplet a kwiat rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Broszka jest piękna i ta odrobinka turkusu jest strzałem w dziesiątkę - idealnie pasuje :) Podobnie jak Ty uważam, że połączenie turkusu i seledynowego to jest to, choć inne również ładnie do niego pasują. Komplecik świetny i na każda okazję.
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Dorotko w kolorkach Danusi.Mam nadzieję,że dołączysz na dłużej.Wiesz jak bardzo lubię Twoje broszki . Ta wygląda mi na koniczynkę. Oby przyniosła dużo szczęścia. Bransoletka w pięknym kolorku. Komplecik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplecik. I bransoletka i brosza zachwyca mnie:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny zestaw fajnie to skomponowałaś w spojną całość :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kwiatek wyszedł przepięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam filcowanki... super! Nosiłabym...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudny kwiatek!
    technika, której tajników juz zgłębiac nie będę ale podziwiam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, super, super, kwiatek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam filcowe kwiaty, nawet mam kilka :). A Twój komplet zasługuje na komplement -śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki piękny komplet Ci wyszedł - to zestawienie kolorów i technik jest urzekające. Całość sprawia takie ożywcze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny zestaw, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. broszka jest super!! bransoletka też, ale ją umiem zrobić, natomiast nie mam bladego pojęcia o filcowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje filcowanki są naprawdę przepiękne! :) Jestem pod ogromnym wrażeniem! I całkowicie rozumiem Twoje uczucia do koloru zielonego - też tak mam ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. cóż za piękny zestaw! Jedna ozdoba ładniejsza od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie połączyłaś dwie techniki - filcowa broszka jest fantastyczna, a bransoletka pięknie ją uzupełnia! :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, filcowanie jest to technika, której kompletnie nie znam :0 podziwiam tylko prace a nigdy sama nie próbowałam dlatego gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej! Ta broszka urzekła mnie swoimi odcieniami! Uwielbiam takie kolorki :) Super zestaw.
    Ja, na wyzwanie marcowe do Danusi, przygotowałam tylko bransoletkę - bo nie umiem filcować :))

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW! Cudo! Pirzepiękna praca. Filcowa froszka bombowa! Uwielbiam takie!!! Ahh, chyba wyciągne z szafy moje filcaki i też coś ufilcuje ;)
    Brawo, no napatrzeć się nie mogę!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny komplecik! Kwiat jest urzekający. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam broszki więc tu jestem pod ogromnym wrażeniem tego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnywiosenny komplet, strasznie przypadły mi do gustu te odcienie zieleni, takie soczyste :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnywiosenny komplet, strasznie przypadły mi do gustu te odcienie zieleni, takie soczyste :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kwiat. Bardzo podoba mi się ten odcień zieleni przełamany jaśniejszymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  43. limonka i koraliki- uwiebiam od razu!!! kwiat- piękny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogę wyjść z podziwu dla Twoich filcowanek! No i bardzo trafnie połączyłaś to z koralikami (uwielbiam łączenie różnych technik) :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny zestaw i bardzo fajny w tym kolorze,zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny pomysł z tymi kulkami, bransoletka zyskała dzięki nim oryginalności i uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bransoletka piękna,a broszka jak żywy kwiat :)
    Cudowny zestaw :)
    Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny komplet,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. No cóż wszystko chyba już zostało napisane, więc pozostało mi tylko bezgłośnie podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny komplet, broszka jest przecudowna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniały zestaw i kolorystycznie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajne połączenie koralików i filcu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny komplecik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię obie techniki, a ich połączenie w Twoim wykonaniu wygląda pięknie :) Super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne! Bardzo bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  56. ale super komplet:) kwiat uroczy:) bransoletka też:)

    OdpowiedzUsuń
  57. uroczy komplet:) super kwiat:) bransoletka też:)

    OdpowiedzUsuń